mandag 23. april 2012

Ny uke, nye muligheter...



Denne helgen har vi begynt på et lite oppussingsprosjekt, nemlig klesrommet/hobbyrommet mitt. I andre etasje har vi tre soverom, minstens sitt, "the master bedroom" og et gjesterom. I tillegg har vi et klesrom som jeg lenge har ønsket å gjøre noe med... Og endelig har vi begynt :0) Veggene er ubehandlet furu, så først malte vi veggene med en sperregrunn som består av grunning og kvistlakk. Ellers har jeg valgt å holde rommet hvitt. Foreløpig er det bare en av veggene som er malt hvitt, men forhåpentlig vis blir vi ferdig i løpet av uken. Planen er å få inn en skyvegarderobe på den ene veggen sammen med et par kommoder, mens på motsatte side blir det plass til en lang pult hvor jeg kan jobbe og kose meg med mine små prosjekter. Og ikke minst få litt orden på alle hobbysakene mine! Jeg ser rommet for meg allerede, og gleder meg til å vise dere resultatet når det er ferdig!

I mens har jeg lyst å vise dere minsten sitt rom. Har ordent litt i helgen og er ganske så fornøyd med resultatet :o) Nå gjenstår det bare å få hengt opp litt bilder samt lagd vimpellenken jeg har kjøpt stoff til... Hadde døgnet bare hatt flere timer...

Ha en fin uke alle sammen!

*Marianne*





4 kommentarer:

  1. Så koselig rom! Den kassa med bamsene i var superkoselig, sånn vil jeg å ha:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Lena Marie :) Er veldig fornøyd med lekekassen! Kjøpte den i butikken til venninnen min. Har ikke sett den noe annet sted... Gratulerer med nr to som er på vei forresten :)

      Slett
  2. Så fint det har blitt!!

    SvarSlett