tirsdag 15. mai 2012

Et vellykket homeparty


GÃ¥rsdagens homeparty = en vellykket kveld!


Ti herlige damer dukket opp til Perfect Home party hjemme pÃ¥ gÃ¥rden hos oss, klare til Ã¥ fornye litt i hjemmet.  Og skal si det gikk over all forventning. Perfect Home forhandler Christina fikk solgt for en god sum, og jeg fikk blant annet en flott lykt som vertinnegave :o) Det er første gang jeg inviterer til homeparty sÃ¥ jeg skal innrømme at jeg var litt spent... Men jeg tror alle koste seg! SÃ¥ du skal ikke se bort i fra at det blir gjentatt. Perfect Home har utrolig mye fint, og det er vanskelig Ã¥ ikke ta helt av nÃ¥r man ser alt det fine Christina hadde med seg, samt begynner pÃ¥ bestillingslista.. Men med litt selvbeherskelse klarte jeg Ã¥ holde meg til fire ting ;o)


Bildene er hentet fra Perfect Home sin katalog - HER.


Gleder meg til å få det i hus!


 * Marianne *
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar