fredag 11. mai 2012

Fredagskos

Endelig fredag! Skal si jeg setter pris på frihelgene, og denne helgen skal det bli både litt alenetid og kos med familien :0) I skrivende stund sitter jeg med et glass hvitvin, mens mannen og et par kompiser disker opp med hjemmelaget sushi.! Herlig!

Onsdag hadde jeg bursdag og den skal feires med familien på søndag. Da skal minsten få ha på seg matrosdress for første gang. Å som jeg gleder meg til å se den på :o) Men først skal mamma'n ha en halv dag med litt alenetid. Minsten skal til bestemor og bestefar, mens mannen skal løpe Holmenkollstafetten. Så får vi se om jeg får gjort litt av det jeg har hatt i tankene en stund. Blir vel bare halvparten av det, men glad for alt som blir gjort. Problemet er vel bare hva jeg skal starte med.. Har lyst å lage vimpelrekke til minsten og puffen som skal trekkes om, mangler fremdeles trekket på toppen.. Men så har vi disse bordkortene til bryllupet da... Kanskje på tide å begynne med de også snart? Jaja, litt press må man ha :o) 

Men så må jeg jo bare skryte litt av gavene jeg fikk til bursdagen da. Har utrolig snille mennesker rundt meg og fikk mer enn forventet. Størst var likevel gaven fra samboeren og familien hans, Iphone :o) Så nå kan det hende jeg blir litt flinkere til å blogge mer spontant. Gleder meg til å prøve meg på de utallige muligheten den gir. Dette blir stas! 


God helg alle sammen! 

*Marianne*







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar