onsdag 1. mai 2013

Da var plutselig mai her. Favorittmåneden over alle måneder! Love it <3

Onsdag og en inneklemt fridag. Planene var klare. En deilig dag på lekeplassen i byen tenkte vi, men den gang ei. Minsten våknet på natta og det viste seg at han har mest sannsynlig fått en ørebetennelse... Lite søvn på alle sammen, resulterte i en slapp dag i heimen. Minsten var slått ut av feber store deler av formiddagen og det resulterte i litt etterlengtet søvn for mor og far også.

Resten av dagen ble det litt husarbeid, brødbaking og planting av enda flere stemorsblomster. Har vist blitt en liten favoritt på våren de der. Deilig med friske farger, samtidig som de pynter veldig opp til 17.mai. Ikke så lenge til det heller gitt...! Men først skal min egen bursdag feires :)

9.mai, nok en fridag, blir det familieselskap for meg og svigermor som har bursdag dagen etter, før søstern og jeg tar turen til København! <3 Gleder oss!! Sister sisters på tur! En herlig tradisjon har det blitt. Tror ikke jeg har gledet meg så mye til noe på lenge. København er bare en helt fantastisk koselig by!

Tiltross for en litt tung start, har vi masse å glede oss til fremover! 
Håper mai blir fantastisk fin for dere alle! 


* Marianne *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar