torsdag 12. september 2013

Da har jeg åpnet Eplabutikk på nett <3 Spennende, men også litt skummelt... 




Her kan dere kjøpe produkter jeg legger ut fortløpende, eller bestille produkter hvis det er noe dere ønsker spesielt. Har allerede fått solgt et par babytøfler! Litt stolt følelse :0) Enn så lenge er det ikke så mye som ligger der, men håper å få produsert og lagt ut mer ganske raskt. Babysettene som dere finner her inne på bloggen er selvfølgelig mulig å bestille fremdeles. Merker at dagene er kjøligere nå så snart må lua på ;0) Settene er jo også fine som barselgaver, men bestill gjerne i litt god tid så jeg rekker å bli ferdig. Settet til "lillebror" ligger klart her i hvertfall.

Linken til butikken finner du HER, og på høyre side under "Min profil" i bloggen. Ta en titt da vel! :0) og del gjerne videre.



Pakke til min første Eplakunde :0)



Nyt dagen, helgen nærmer seg. 

* Marianne *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar