søndag 3. juni 2012

En magisk helg!

Da er jeg blitt drukket ut :o)


Har levd i god tro i flere måneder nå om at jeg skulle til København med min kjære søster i helgen, men snakk om å bli lurt trill rundt! Til Køben skulle vi, men ikke på sistersister's tur.... Søstern, som er min forlover, hadde i all hemmelighet ordnet utdrikningslag for meg.

På grunn av fare for steik, var vi veldig spent på om vi fikk reist, og spesielt søstern. Men etter lange minutter i telefon med Norwegian, bestemte vi oss for å reise til Gardermoen så tidlig som mulig, slik at vi var sikre på å komme oss gjennom sikkerhetskontrollen. I god tro om at det gikk et tog halv fire om natta!! dro vi ned til togstasjonen, hvor jeg ble overrasket!! (Søstern er alltid reiseledern på turene våre, så godt jeg ikke plutselig bestemte meg for å sjekke togtidene...) Deretter bar det avgårde til flyplassen, hvor vi startet med cava kl. fem om morgenen!! Gikk rett i fletta :p hihi.

Etter null stress i sikkerhetskontrollen, fulle handleposer fra taxfreen, litt mat i kroppen og en fin flytur, ankom vi København. Vi sjekket inn på hotellet og startet eventyret. Oppgaven var: å være sykkelguid og finne frem til bestemte steder i København. På hvert sted fikk jeg en oppgave og svarte jeg feil eller måtte spørre om hjelp, måtte jeg drikke. Resultatet kan dere få tenke dere til selv ;o) Kvelden ble avsluttet på restaurant med god mat og drikke, samt dansing ut i de små nattetimer... (føltes i hvert fall sånn)

Lørdagen fikk vi shoppet litt og spist herlig lunsj på cafè Norden, før 6 slitne, men lykkelige jenter vendte nesa hjemover.

Turen var preget av solskinn og regn, men hva gjorde vel det! Det er den mest magiske helgen jeg har opplevd og jeg kan ikke få sagt hvor stor pris jeg setter på alt som ble ordnet for meg! For en fantastisk forlover og jentegjeng!!! TUSEN TAKK!!!


Ha en fin uke alle sammen! 


* Marianne *


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar